Getbetter Jump Program

  • Cena:
    • 39,99 PLN

CZEGO SIĘ DOWIESZ

  • Jak ćwiczyć aby poprawić siłę, skoczność, szybkość i wytrzymałość?
  • Jakich błędów treningowych się wystrzegać?
  • Jak zabezpieczyć swoje ciało przed kontuzjami?
  • Jakie są skuteczne sposoby na szybszą regenrację po ciężkich treningach i meczach?
  • Jak efektywnie przygotować organizm do treningu i meczu?
 DODATKOWO POZNASZ:
  • Normy siłowe dla mężczyzn i kobiet do których każdy zawdonik powinien dążyć.
  • Mnóstwo ćwiczeń rozciągających, mobilizujących, aktywizujących i pre-rehabilitacyjnych.
  • Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania m.in.: ,,Czy trening siłowy w dniu meczu jest wskazany?”, ,,Jak najefektywniej ćwiczyć wytrzymałość w okresie przygotowawczym w koszykówce?”, ,,Czy trening siłowy ,,zabije” mój rzut?”

O AUTORZE

Artur Pacek – specjalista przygotowania motorycznego i powrotu sportowców po kontuzjach. Współtwórca i założyciel GETBETTER – stań się zwycięzcą i Strength & Conditioning Education Center – SCEC.

Trener koszykarzy grających w NBA, Eurolidze, NCAA, PLK oraz wielu reprezentacji m.in. Polski, USA, Litwy, Czech, Turcji, Ukrainy, Szwecji, Serbii, czy Australii. Uczestnik Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Pierwszy polski trener przygotowania motorycznego podczas NBA Draft Combine.


POLECAJĄ

,,Zaraża on swoją pasją i pozytywnym podejściem. Jest bardzo profesjonalny i ambitny. Cały czas myśli o pracy. To maniak. Wcześniej na swojej drodze nie spotkałem takiej osoby”.

– KRZYSZTOF SZUBARGA – Reprezentant Polski w koszykówce mężczyzn. Jeden z najlepszych rozgrywających historii polskiej koszykówki. Mistrz Polski z 2011 roku. Uczestnik Mistrzostw Europy w 2009 i 2013 roku. Najlepszy zawodnik PLK z 2010 roku. Najlepszy obrońca PLK z 2013 roku. Najlepszy polski zawodnik i król strzelców PLK z 2017 roku.

„Wiele dzięki niemu zawdzięczam. Dużo się nauczyłem. Jak najlepiej trenować. Jakie ćwiczenia wykonywać, a jakie nie. Praca z Arturem to czysta przyjemność. Ma bardzo bogaty warsztat, który nie sposób spotkać u innych polskich trenerów.”

– JAKUB DŁONIAK – król strzelców PLK w sezonie 2012/2013 ( pierwszy polski koszykarz od 20 lat), brązowy medalista PLK 2011/2012, reprezentant Polski, najlepszy debiutant PLK w sezonie 2010/2011.

,,Artur przez swoje doświadczenia z najlepszymi trenerami w najlepszej lidze na świecie wniósł do Polski zupełnie inny poziom indywidualnego podejścia do zawodników i ogromnego profesjonalizmu. Idealnie wykorzystuje swoją wiedzę do przygotowania programu specjalnie pod predyspozycje danego gracza. Praca z nim to czysta przyjemność, ponieważ wie co robi i dlaczego.

– ROBERT WITKA – jeden z najbardziej utytułowanych polskich koszykarzy. 3 – krotny złoty medalista PLK, 8 – krotny srebrny medalista PLK, 2 – krotny zdobywca Superpucharu Polski i raz Pucharu Polski. Wielokrotny reprezentant Polski. Uczestnik Mistrzostw Europy 2007 i 2009.


OPINIE O KSIĄŻCE

Progres w dynamice wyskoku oraz w samym wyskoku jest znaczny. Poprawiła się płynność i moc odbicia. Również znacznie odczuwalna jest poprawa siły mięśniowej. Bardzo wzmocniły się mięśnie grupy kulszowej oraz pośladki czuć, że są bardzo mocne i twarde (zauważyła to nawet moja żona 😉 ). Moc w obrębie core również jest bardzo odczuwalna, brzuch jest silny i bardzo twardy. W dalszym ciągu, czuje się bardzo swobodnie, nie mam problemu z jakimiś bólami spowodowanymi napięciem czy przeciążeniem mięśni. Kolana również nie bolą, a wręcz są bardzo mocne i stabilne. Więc moi drodzy jestem bardzo zadowolony z efektów treningu i bardzo polecam.  – Marcin

 

Książka bogata w niesamowitą wiedzę. Zmienia punkt patrzenia na przygotowanie motoryczne i trening. Nie spodziewałam się… Wiele praktycznych rozwiązań i sposobów. Książkę polecam nie tylko sportowcom, ale również trenerom i fizjoterapetom. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie. – Kasia

 

Właśnie skończyłem cały program. Jestem siatkarzem grającym w ekstraklasie. Przed rozpoczęciem programu, myślałem, że już nic mnie nie zaskoczy… Był to jeden z najbardziej wymagających programów. Moja skoczność się poprawiła. Nie wiem o ile, ale co ważniejsze mogę teraz atakować z taką samą mocą od pierwszego do ostatniego uderzenia w meczu. Moje ciało jest bardziej stabilne, a bark potrzebuje mniej czasu na rozgrzanie. – Wojtek